NurrA Çok güzel bı duygu yasadiginiz yaşadıklarımız anneler olarak.. benim kızımda 31 aylık inanın abartısız her an annecim seni çok seviyorum der, bende ona bende seni çok seviyorum kızım derim .. bugünde yatakta sürekli öpüp annecim seni çok seviyorum diyodu..uykusuzluktan ve o da biran önce uyusun diye hıhı diye cvp veriyodum .. Annecim ben sesli söylüyorum sen sessizsin öyle demicektin, böyle dicektin ( burda bağırarak söylüyor) Seni çok seviyorum dicektin dedi.. kalpleri o kadar saf o kadar güzel ki her anları başka güzel..