semra45
Biraz daha dik pozisyon da emzirin kafası yukarda yani
Emzirme sonrası hemen yatırmayın omuzda gaz çıkarın
Kusma sebebi gazdır muhtemelen , kontrolünüzde Dr a bildirin reflü de olabiliyor bebeklerde ama çoğunluk gazdan olur kusma başı yüksek yatmalı ama yastıkla değil doğal yükseklik sağlamalısınız