Benim kızım da kolikti o yüzden çok uyku problemi çektik. Şuan 6 buçuk aylık hala uyku düzenimiz yok. Bizim de doktorumuz artık sonunda bunu kullanmamızı önerdi, gelişimi için uyku da çok önemli diyerek. Bitkisel olduğunu, zararı olmadığını söyledi. 1 hafta önce önermişti. Ben her gün kullanmıyorum. Bazı geceler sabaha kadar uyumayıp çıldırma derecesine geliyor. Mecbur kalınca kullanıyorum ve ile de yarıyor. Burda tepki gösterenleri gördüm de hiçbir anne ben rahat uyuyayım diye düşünerek vermez. Çocuğu ağlayıp huzursuz olunca çare arıyoruz anne olarak. Kısacası ben karşı değilim.