Scs4108 Kızlar bebeğim 3 ay + 1 haftalık öksürüğü ve burun tıkanıklığı vardı dr bu ilacı verdi geçmezse yatıracaklar mış sizce bu ilaç iyi gelirmi kullanan varmı daha önce
Deletedmom_9857 Scs4108 biz kullandık kuzum faydası olmuştu geçmiş olsun size de. Hemen toparlar inşallah
Scs4108 Deletedmom_9857 ilaç tortulu şeker tanesi gibi şeyler kaldı içinde ben mi çalkalayamadım acaba sizinde öylemiydi