Esraela_ Canım o bizde de oldu 42günlükken.. Doktorumuz,bol bol emzir ve ev 22derece olsun,kalın giydirme tek kat yeterli bunalır terlerse daha çabuk hasta olur serin ortam nefes almaları için daha uygun,dedi.. dereceler uygun fiyatlı bence hemen edinmelisin bir tane.Ben kızımı doğduğundan beri kolsuz atlet ve üzerine uzun kollu,altına da patikli alt kullanıyorum o kadar.Gece de ince bir örtü ile örtüyorum 22-23 derece yattığımız oda.Ne zaman ısıyı yükseltsem önceden hemen öksürmeleri başlıyordu..Yine de tabi kontrole götür canım ama bol bol emzir ve evin sıcaklığını sabit tut.Geçmiş olsun umarım çabucak atlatır.Ben sadece emzirmeyle 2-3 günde geçtiğini gözlemledim ama tabi doktorunuz ne der bilemem..🙏🏻