mikisu bebeğim üç aylık oldu doğum kilosu 3725 ti 1 aylık kontrolde 5 kilo olmuştu 2. ayda da 6 kilo. 3. ay kontrolünde 6.300 çıktı. 300 gram almış kendimi aşırı yetersiz hissediyorum sütümün yaramadığını düşünüyorum. mama kullanmalı mıyım mantıklı mı
sevimailesi mikisu kesinlikle mama kullanma canım sütün yetmiyor olsaydı zaten yetmediğini mama takviyesi alman gerektiğini hemsireniz size söylerdi her bebekte bebegin kilosu boyu değişkenlik gösterir
Belinayss mikisu bol emzir kuzum ilk öncelik anne sütü olsun emzirmek kadar güzel birşey yok hem senin hem onun için kilosu da mis gibi maşallah 🙏🏻♥️ sadece sütünün kalitesini arttıracak şeyler tüket .. ❣️
Aysegunes mikisu 3 aylık erkek bebeğim var. Doğum kilosu 3445. 1 ayda 4500 oldu ikinci ay 5 buçuk. 3. Ay 6200 benimki de zayıf ve meme asla almadı sağıp verdim hep ve zamanla sütümde kesildi mama veriyorum fakat reflüden dolayı beslenmede sıkıntı çekiyoruz
Nzmyshn Bebegıniz ayına gore gayet iyi sayılara takılmayın her ay 500 alcak dıye odaklanmayın benım kızımda 3 aylık ve aynı kılodalar