Femme1 sevimailesi 3 ayluk iken oglum 6350 kg 2700 dogdu 4 aylik iken 7450 olmustu 5. Ay icin gidicez 8 kg anca olmuştur bu ay hic beslenmiyor
Tugcekus 2boymommy mama mı alıyor sadece bizde 3ay 12 günlüğüz gen hafta baktırdım 66cm 6,200çıktı kıtafet bez düştüler 6dediler tam
2boymommy Tugcekus tek bez vardi üstünde kiyafet yoktu tartida 6600 yazdi direk ona baktim ben 🤣 sizin bebis kac kilo dogdu? Sizin kilonuz gayet güzel canim bana kalsa diyet yaptircam😂😂😂😂😂
Bet2506 2800 doğdu,bugün tam 3 aylık ve 5.200 gram 60 cm Herkesin bebeğine maşallah,benim kızım gerçekten küçücükmüş. Görenlerin neden minik dediğini anladım
GulsumCinar Bet2506 Benim oğlumda 2800 doğdu. 3 aylıkken kilosu bu kadardı sizinki gibi. Bana da minik diyorlardı üzülüyordum çok. Ama sağlıkları yerinde olsun kilo vs alınır verilir öyle teselli ettim bende kendimi
Cansuakbulutyilmaz Bet2506 valla bizimki 3 aylikken 7.500 du 2960 dogdu sadece anne sutu aliyor. Bizimkinide gorenler ayy cok kilolu vayy obez olur bu diyorlardi. Kimsenin söylediği sozleri takma. 3 den 4. Aya kadar da sadece 300 gram alip 7800 olmustu. Kucuk bebekler daha cabuk gelisir yasitlarini yakalar. Ilk oglumda 2200 dogmustu oda minikti sonradan ek gidaya falan gecince kilo alimi cok cok iyi olmuştu. Kilo sğlıklarına problem olmadıgı surece boşverin gitsin.
2boymommy Bet2506 hayir sakin öyle düsünme acikcasi ben bebegimin biraz daha zayif olmasini isterdim kilolu bebek saglikli bebek demek degil. Ve ilerleyen zamanlarda degisir merak etme annesi saglikli olsun keyfi yerinde olsun gerisi bos🥰
Bet2506 Masalina12 umarım öyle olur benim kızımda. Gerçi önemli olan sağlıklı olması tabi ki ama analık işte herhalde herkes çok ufak diyince üzülüyorum
Bet2506 GulsumCinar kesinlikle bende öyle teselli Ediyorum ama tabi insan bi yerde hta mı yapıyorum acaba diye sorguluyor :( Sadece anne sütüyle daha fazlası olmuyor malesef :(
Masalina12 Bet2506 aşkım benimkini görseydin eltimle 17 gün arayla doğum yaptık ikimizin de kız kızı birden gelişti benimki minyon du küçüktü herkes küçük diyordu bana çok üzülüyordum takıntı yapmıştım ama 4. Ayına geçer geçmez birden büyüdü 🫣hiç takma bile minikler daha tatlı
Bet2506 Cansuakbulutyilmaz herkes bir şeyler söylüyor. Biraz kilolu olsa obez,zayıf olsa beslenemiyor mu ? İlla moral bozucaklar haklısınız takmamak lazım unarım dediğiniz gibi oljr ek gıdada toparlar