Beybilicop Merhabalar menenjit aşısı ile ilgili bilgi almak istiyorum.3 ayda vuruldunuz mu yoksa ilerleyen ayları mı beklediniz..bizim doktorumuz 3. Ayı önerdi rotayla beraber olacagız ama çok emin olarak yaptıramıyorum çünkü herkes başka birşey söylüyor..
Muhammedd23 Beybilicop canım aşı faydalı bak kızamık yaptırmadılar şimdi ortalık kızamık dolu. Kızamık aşısını erkenden çektiler. Hem kendi bebeğimizin başka bebekleri koruyalım rotayı mutlaka yaptır hemen menenjiti Aslında daha geç de yaptırabilirsin erken yapılırsa çok doz yapılıyor geç yapılırsa daha az
Acelya35 Beybilicop bizim doktorumuz önermedi 3-5 aylar boş rotoyı yapalım menenjit İ hatırlatacağım sonra dedi bende soramadım o an ne zaman diye 4 yaşında oğlum vardı konuşamadım
Deletedmom388 Beybilicop 3aylık rota yaptırdık, ocak ayında da 2. Dozu var,yani 5aylık olacak ,o zaman menenjiti de konuşacağız doktorum daha sonra yapalım dedi biz de ona uyduk👍🏻 ikisini bir arada yaptıranlar da okumuştum ama bilgi verir arkadaşlar daha net.
Piqmentt Biz 3. Ayda rotanın ilk dozunu yaptırdık. Şimdi 5teyiz 2. Doz olacak. Geçen ay gittiğimde menenjiti sordum hemşire erken onun için dedi
Beybilicop Muhammedd23 kesinlikle aşı karşıtı değilim.aşıyo doğru zamanda yaptırmak istiyorum.rota zaten olacak ilk 6 ayda tamamlamak gerekiyor.fakat menenjit konusunda erken mi davranıyorum acaba
Yuliya1219 Beybilicop menenjit asisini da erkene cektiler diye biliyorum. Menenjit vakalari artmis o yuzden artik erken yaptiriyo doktorlar. Doktorunuzu dinlemeniz en iyisi bence. Bizimde erkene cekildi. 6 aylikti bebegim erkene alindiginda hemen yaptiralim dedi doktorumuz onumuzdeki ay sonuncusunu olacak.3 tane a grubundan 3 tane b grubundan olcak sekilde ayarladi bizim.
Muhammedd23 Beybilicop çok müdahale etmek istemem ama menenjit erken gibi ben 5,7,12 baxsero 12 de nimenrix tek doz şeklinde ayarladım ana pişman oldum ikisini 12 de tek doz yapsaydım dedim.
Kutibal Beybilicop biz 3 aylık kontrolümüzde rota ve menenjit aşının birinci dozlarını yaptırdık doktorumuz çok geç kalmayalım yapalım diye tavsiye etti ikinci dozlar 5.ayda yapılacak
Yuliya1219 Zuleyha__19 evet oyleydi ben oglum 4 aylikken sormustum 1 yasindan sonra dedi doktorumuz sonra 6. Ay kontrolunde erkene alindigini erken de vurulabildigini soyledi bize hemen baslatti.
Beybilicop Yuliya1219 farklı cevaplar tedirgin ediyor beni.aslında çok iknaydım çözümü olan birşeyi neden yaptırmayayım ama dün arkadaş çevremiz 1 yaşından sonra yaptıracaklarını söyleyince kıllandım.
MaselS Beybilicop biz yeni 3.aylk kontrolümüzde rota 1 olduk , 4.ayda menenjit 5.ay kontrolünde rota 2 olucak
Beybilicop MaselS 4.ayda zaten aşı yok mu ağır gelmesin diye boş olan 3. Aya çekildiği söylendi.neden doktorlar farklı şeyler söyleyip duruyor
MaselS Beybilicop bilemedim canım ilk 4.ay aşılarını sağlık ocağında olup whatsaptan yazıp öyle hastene kontrolümüze giderim diye düşünmüştüm bende
Yuliya1219 Beybilicop evet herkesten farkli ses cikinca insan sasiriyo ama en iyisini doktorunuz bilir menenjit benim en korktugum hastalikti iyi ki yaptirdik erken
Yuliya1219 Zuleyha__19 ben yaptirdim 5 doz. Onumuzdeki ay son 1 tane kaldi. Iyi ki yaptirdim diyorum cok korkuyodum bi hastaliktan. Butun asilarini yaptirdim doktorumuzun verdigi takvime gore.
1alpercocuk Biz rotarix ve nimenrix aynı anda 3.ayda yaptırdık ikinci dozunu da 5.ayda yapılıyor ve bitiyor biz bu şekilde ayarladık
Tugba07 Tugba07 rotarix ve nimerix aynı gün 1 hafta sonrasında da bexsero olmasi daha iyi olur dedi etkilemesin aşı diye
1alpercocuk Muhammedd23 pişman olcak birşey yok erken olması daha iyi sadece nimenrix yaptırmanız yeterliydi bence. Bexero çok yeni bir aşı insan tereddüt ediyo ama yaptıran da çok tabi