Nurbadee benim ki 10 aylık oldu yeni döndü. Ama sırt üstü yatarken yüz üstü anca dönüyor
Yüz üstü yatarken dönemiyor. Nörolojiye yönlendirmişti doktorumuz. Mr EEG cekindik hiçbir şey çıkmadı şükür. En geç 7 aya kadar dönmesi gerekiyordu falan dedi doktor, korkttum bayağı bi. Şükür ki bi şey çıkmadı. Norolojici de önemli olan oturması, eğer oturuyorsa bi problem çıkacağını sanmıyorum dedi. Her şeyi dusunerekten yine de bakılması gerekenlere bakıldı