Dolores Larissaa hayır gayet iyi ben 22 derecede içine tişörtle giydiriyorum beline kadar da ince örtüyorum yıkandıkça inceliyor çünkü
beybiliko Larissaa sadece ince kollu zıbınla giydirdim terleme olmadı, oda sıcaklığı 21 22 ye düşünce de ince kollu zıbın alta da pijama ile giydirmeye başladım
Larissaa Melekylmzz evet kilosuna ayınagöre birde bacaksız olandan alın bacaklı olanlar bir süre sonra olmuyor magazadan bakarsanız daha sağlıklı olur