eedu ayyy ben çok denedim tabi ki mamayı sürekli vermedim ama bazı günler hiç gelmedi kendimi kahrettim resmen üç doktora gitti ebe ile beraber sağım yaptık bir hafta boyunca ama gelen sadece 20 ml sizce bir bebek için bu yeterli olur mu hele ki sağımdan dolayı meme uçlarım yara olmuşken kafama göre vermedim yani bu fikri üzülmesin canı yanmasın diye verdim denesin her şeyi olmuyorsa zorlamanın bir anlamı yok sonuçta emzirilen bebekte mama içen bebekte büyüyor, mamayı üretenler boşuna üretmedi bu kadar yıllık çalışma boşuna değil sütü olmayan anneler için yapıldı ben eski hemşireyim yanlış yönlendirme yapmam