Barestaaa 2 yaşına kadar yastık kullanılması tavsiye edilmiyormuş. Siz yastık kullanıyor musunuz? Bebeğinizi nasıl yatırıyorsunuz?
Motherlion01 Barestaaa yastıksız ve her zaman yan yatırıyorum özellikle emzirdikten sonra asla sırt üstü yatırmıyorum
Masalkizinannesi Barestaaa kizim 1 yaşında ben hiç yastık kullanmadim doktorumuz tavsiye etmedi. İlk 5 ay refleks yatağı kullandık şuanda yastıksız normal yatakta yatiyor
eedu Barestaaa oğlum 23 aylık olucak hiç yastık kullanmıyorum sadece burnu tıkalı olduğu zamanlar ince bir yastık kullanıyorum
Betulsark Bizde hiç kullanmadık bi tane çok ince ikeadan aldım gün içinde kullanmak için onun üstünde bile en erken 1 yaşından sonra kullanıma uygundu yazıyor ki zaten bence yastık boyutunu ağrıtıyor gibime geliyor
Misssitare 13 aylık yastık kullanmak mümkün değil ki🤷♀️ yatağında her yöne dönüyor her şekilde yatıyor. Bir kez bütün gece yanında yatayım dedim asla uyuyamadım. Sürekli hareket halinde🤪