tugcedoganay1 aya girdik çabalamaya başlamıştı bugün ikiside patlamış göstermiş kendini kızlar çok erken değilmi 😭😭
0808h tugcedoganay1 bizimde 5 buçuk aylıkken çıkardı bende çok erken düşünmüştüm ama işte çıkıyor yani elimizde olan bir şey değil
Sebusebu tugcedoganay1 problem yok canım. Bizim doktor genetik demişti sen ya da eşin erken cıkarmış olabilirsimiz
Sonqulklnc Sorun yapma canim her bebegin gelisimi kendine ozel .kuzeniminki de 3. Ayda cikardi koca kiz oldu simdi masallah.belirtileri neydi canim peki?
fyz81 Sonqulklnc az akıntısı var mıydı benim bebeğim şu an 1:30 aylık az akıyor yani başka bir sorun mu var acaba diş çıkarı mı internette öyle yazıyor
tugcedoganay1 @Sonqulklnc eli ağzından çıkmıyordu birşeyleri parçalamak istiyordu seli akmaya başladı sonra ateş ishal huzursuzluk oldu şükür dünde dişler kendini gösterdi ama kilo alımı yavaşaldı🥲
Sonqulklnc fyz81 agiz akintisi demek istediniz galiba derya deniz desem yeridir.önlük yetistiremiyorum ama hala cikartmadi disi.bekliyoruz bakalim
Sonqulklnc aslankelebek cnm bnmkide 3. Ayindan beri eli agzinda salyalar sular seller ama gelen giden yok sakin ol bu arada 5 ay 16 gunluguz.