Barestaaa Bebeğimin sol gözünde ara ara kızarma ve sulanma oluyor, birde kaşınıyor galiba sürekli eli gözünde. Çapaklanma yok. Neden olabilir doktora götürdüm herhangi bir açıklama yapmadı damla yazdı geçti.
mrwmcm Bizim de olmuştu bir damla kullandık bir yaşına kadar olabiliyormuş bir de göz masajı önerdi doktor göz pınarlarına küçük parmağımla pompa şeklinde 3-5 kere yapıp burnuna doğru sıvazlama hareketi her yapışta 10 kere gün içerisinde de 10 kere olacak şekilde ☺️
Sudennaz Ben göğüs pedi e sütümü damlatıp sildim geçti öneririm dr um söylemişti masaj ı ihmal etmeyin