Nkocak Genelde doktorlar çok karşı bu yüzden de hiç kullanmadık artık 7. Ayı bitiyor ve kucakta onu oyalamak beni çok yoruyor almak istiyorum ama bi yandan da sırf dinlenebilmek için de alma fikri hoş gelmiyor sizde durumlar nasıl fikir alabilir miyim ?
biyiksiz_yorumcu Nkocak ilk oğlumda kullanmıştım ama ikinci sevmedi içinde 5 dakika bile durmadı 🥹 yapışık ikiz gibiyiz
enercisizkaldimanne Nkocak ilk oğlumda kullandım 11 aylık yürüdü. İkinci bebemde de kullanıyorum sürekli bırakmıyorum zaten gün içinde 10 dk falan duruyordur Max.
ByAslan Nkocak yani ilk oğlum çok sevdi fıldır fıldır gezdi evde 10 aylık fln yürüdü ikinci oğlum sevmedi çok hep yapışıktık 5 dk durmadı bile kaldırdım boşuna almış oldum iki erkek bebekte de sorun olmadı ama
Strong_mom ikibebebiranne_ hemşire bize demişti, kız bebekse ne yürüteç ne de kanguru kullanın zararlı 🤷
Ayse5100 Nkocak bende tam 7 ay bitti aldım hiçte pişman değilim zaten içinde en fazla on dk duruyor onun içinde çok iyi oldu uzanmak istediği şeylere uzanıyor önündeki oyuncaklarla oynuyor. Bide kimseyi dinlemeyin bu konuda lütfen eskiden yürüteç kullanan herkes mi kötü önüne gelen eleştirecek bosverin siz annesiniz bebeğinizi en iyi siz düşünürsünüz o yüzden siz ne derseniz o. Ayrıca zararı da yok bana göre tek zararı uzun süre içinde durması bide bebeği yurutece koyduktan sonra göz önünde bulundurmak Allah korusun düşme takılma benm için yürüteç riski budur
slvr-ucr43 Nkocak doktorlar zararlı diyor da çoğumuz onlarla büyüdük zaten her şeyin fazlası zarar gün içinde kısa süre kullanırsan zararı olacağını sanmıyorum ben oğlumda kullandım tek başıma bakıyorum ev işlerinde rahat oluyordu
hndathn Nkocak kizimda da kullandım oglumda da ama oglumda 7.5 aylık gibi koydum asla 10 15 dk dan fazla koymadım araliklarla koydum ikisinde de hiçbir sorun yaşamadım
Betulsark Benim kızımdır yürümeye çok hevesli 6,5 aylık iki haftadır sürekli yürüyoruz durmuyor yürütecek alayım dedim ama bacak yapısını bozuyormuş bütün doktorların söylediği ortak şey bu oyuzden çok kararsızım 🤔