Mugemir34 Merhaba kızlar bebeğimin yanakları kızarık biraz pütürlü ve burnunun üstü de hafif soyulmuş gibi rengi. Doktor bepanthen sensiderm krem önerdi kullanıp memnun kalanlar var mı aranızda?
Dln Mugemir34 benim bebegim yakin zamanda el ayak agiz has yakalandi.vucudundaki kizarikliklar gecsin diye doktorumuz aldirmisti.bi aksilik yasamadik.hucre yenileyici demisti doktor