Birkaç gündür huyu çok değişti normal de iştahlıydı bu aralar sadece tarhana çorbası içiyor diğer herşeyi diliyle dışarı atıyor eline ne veriyorsam yere atıyor uykuya dalamıyor saat başı ayağa dikiyor hep mızmızlanıyor normalde böyle değildi bende perişan oldum kayınvalidem muhallebi yaptı normalde çok sever hayatta ağzına sürmedi görümcem örtü koydu tabağında önüne koydu parmaklarıyla yedi kaşığı kendi ağzına soktu yani sizce nedeni nedir ? Sizin bu aylardaki bebekleriniz nasıldı ?