Elamerve23 Arkadaşlar bebeğim bu gece tam 9 aylık olacak. Özellikle bugün çok huy değiştirdiğini farkettim. Bir anda çok hareketli Bi bebek oldu mama emerken asla zaptedemiyorum içmiyor zaten genel anlamda sürekli kalkmak istiyor içerken. Ya da yatağa koyduğumda virt virt dönüyor ama nasıl attırıyor kendini daha emeklemeye başlamadı genel olarak çok ağlak da bir çocuk herseye ağlıyor bugün ilk defa bebek arabasına koyarken ağladı attırıyor kendini nasil ama deli deli hareketler normal mi bu. Nedir bu değişim böyle anlayamadım. Tecrübeli anneler cevaplarsanız çok sevinirim😊
Ecem__ Elamerve23 bizler hergun aynimiyiz birgun durgun birgun hareketli bazen cilgin bebeklerde normal canim bziimki birgun birgun kuduruk sinir hastasi gibi belli olmuyor yani.
Ozlem2904 Elamerve23 9.ayda ayrılık kaygısı ile değişimler oluyor. En zor ay 10.aydi benim için ama. Şuan 22aylik 2yas sendromu kendini göstermeye başladı. Yani düzeliyor geçiyor demek isterdim ama dahada çetrefillesiyor
beyzzsenturkk_ Elamerve23 benimki de kucağımda emerken artık oturup emmek istiyo değişik pozisyonlara giriyor her şeyi ağlayarak yaptırmaya başladı nazı babasına geçiyo tabi bebek arabasında asla durmuyo hemen ağlıyo sürekli kucak istiyo kendi tek basına oynamıyo böyle değildi bizimki de bi anda değişti çok ağlak huysuz bişey oldu ama ben çıkan dişlerine bağlıyorum cok Zorluyo
Elamerve23 Ecem__ ilk çocuğum bilmiyorum ben de normal olup olmadığını. Birden huy değişimi olunca anlam veremedim ama anladığım kadarıyla normalmiş.
Elamerve23 Ozlem2904 bu ayrılık kaygısı bizde 6. Aydan beri var odadan dsari adım atamıyorum cktigim andan itibaren deliriyor ağlıyor napcagimi bilemedim Bi arkim açıkla gidiyorum hemen gelicem de falan diye neler denemedim olmuyor deliler gibi agliyo
Elamerve23 beyzzsenturkk_ ya zaten çok ağlak bir çocuk benimki doğduğundan beri ama bu 1 2 gün abarttı baya dişleri de çıkıyor evet üstten patladı 2 tane abooov netcez böyle.
kgul Canım aynı ayda aynı şeyleri yaşamışız artık büyüyor ilgisi farklı alanlara kayıyor.Hafif karanlık dikkati dağılmayacak bir yerde vermeyi deneyebilirsin mamayı, artık hareketleniyor ani bir şekilde değişiyorlr
Elamerve23 kgul hmm zaten ağlamaya bayılan bir bebek doğduğundan beri biraz fazlalasinca Bi de 1 gün içinde anı bir değişim olunca anlayamadım.
Ecem__ Elamerve23 haklisin canjm normal canim hareketli bebek iyi diyorlar benimki cok fena ya tek senin degil yani canim