Neak Kızlar kırkımız çıkalı iki gün oldu bgn bel ve karın ağrım var aşırı kanamam var sezeryan doğum yaptm kanama dogumdanmı yada adet olma ihtimalim varmı acaba
sevimailesi Neak kişiden kişiye değişir cnm adet görme süren kimisi 6 ay olmaz kimisi 4 ay kimisi 40 dan sonra düzenli adet olur kişiye bağlı normal bir durum
yusaydefsa Neak doktorum bana 40ın çıktıktan sonra adet olursun demişti gerçekten 41. Gün adet oldum ama çok yoğun şekilde afedersiniz resmen bacaklarımdan akıyordu bu arada 40 güne kadar da ara kanamalarım oldu ondan sonra her ay adet görmeye başladım
Aaaeee Neak Aynısı oldu bende de iki doğumumda da. Adetti canım ben hep 10 gün olurum 10 gün sürdü ikisinde de.
irosiva Neak eğer doğum kanaman da 2 3 gün de olsa kesilme olup sonra kanama tekrar olduysa büyük ihtimal adet
B1elf İlk dogumumda 10 gün kanamam oldu sonra ara ara 3 5 günde lekelenme oldu ve bitti tam 40 im çıktı yikandim 43. Gün adet oldum ve hep o döngüde adet olmaya devam ettim. İkincide 3 aylıkken adet oldum