zeyinci Bebeğim 2 aylık ve kolik ne yapsam uyuyamıyor uykuya dalamıyor uyuyana kadar ağlıyor uyuyunca yarım saat 1 saat uyuyor hemen açıyor gözlerini
Binnur_cam zeyinci gaz damlası kullanıyomusun? Ne kullanıyosun ? Duş aldırabilirsin Masaj yapabilirsin Seninn kokunu arıyorsa tişörtünü yanına koyabilirsin Kucağına yastık alıp uyutabilirsin… Bebekler yüz üstü uyumayı sever dizine yastık koy yatır bebeğini rahatlasın biraz.. Kolik bebek zor rabbim yardımcınız olsun 🤲
sevimailesi zeyinci fön makinesi sesi elektrik süpürgesi sesi aç uyur rahatlar anne karininda cnku bu tarz sesleri duyuyormuslar
aynenncnmmm zeyinci sab simplex, metsil, lactocol, biogaia, zinco denemiş kolik annesi olarak symbiosys bifidrop doktor önerisi ile başlamıştık. 1 aydır tek başına onu kullanıyoruz 1 şişeyi bitirdik şuan 2. Şişedeyiz. Her altını açmadan önce masaj ve damlayla inanılmaz Faydasını gördüm. Deneyin isterseniz
aydnnn Biz de koliğiz ve yüz üstü uyumayı seviyor, güvenliğini sağladıktan sonra yüz üstü yaptırabilirsiniz, beşikte sallanarak uyuyor bazen, bir de ten teması çok seviyorlar, omzumda, kucağımda, göğsümde uyuyor
zeyinci aydnnn aydnnn uyuduktan sonra bazen yüzüstü yatıyorum gündüzleri biraz uyuyabiliyor kolik bebek çok zor gerçekten Allah yardımcımız olsun
zeyinci Binnur_cam gaz damlası kullanıyorum relactaz ve sab simplex ama pek fayda etmiyor duş ve masaj hepsini deniyoruz hangisi iyi gelirse diye
Binnur_cam zeyinci biogaia+ sab simplex dene bizi o rahatlatmıştı birde mama veriyosan mamayı değiştirebilirsin ben evolvia hipp aptamil sma comfort denedim en iyi gelen sma comfort oldu onunla devam ediyoruz…
Ez_gii Kolik annesiyim o kadar zorlanıyorum ki anlatamam bir suru sey denedim her gece acillerdeydik en son myflor ve nurse kullanmaya basldik doktor onerisiyle ve carsafin arasinda salliyoruz o rahatlatiyor
zeyinci Ez_gii ay bizimde öyle çok ağladığında çarşaf içinde sallıyoruz bir tek orda susuyor ağlamıyor Nurse şurup olanından kullandık ama fayda etmedi bizde