Sevcan_12 2 aylik bebegim cok gazlı napacagimi sasirdim Gaz damlası verdim Kimyon suyu verdim Anason çayı verdim Zeytin yagi verdim Yok geçmiyor cildiracam doktorada götürdük ama hep ayni
sevimailesi Sevcan_12 3 cu ayında azalır gaz sorunu gaz masajlari yap 15 dk her emdikten sonra rezene cayi icebilirsin iyi geliyor gaz ilaci ne kullandin bebek icin
Femme1 Sevcan_12 sap simplex oneririm bol bol dus ve masaj oyle kurtulduk biz. Oglum asiri gazliydi hatta gobek fitig8 bile oldu ama gecti cok şükür
Devakbra Sevcan_12 yanlış hatırlamıyorsam acı elma yağı ile bebeğn karnına gaz için masaj yapıyorlar binaraştırın doktorunuza sorun