EcemaylaA Bebeğim 6 ay 14 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beri kakasını 3 günde yapmaya başladı sadece anne sütü alırken günde en az iki kez kaka yapan Bebek şimdi yapamıyor nasıl bir çözüm bulabilirim acaba bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Rabiaustkt EcemaylaA yani normal sonuçta ek gıdaya geçti. Zaten 4-5 gün yapamazsa sıkıntı ama 3gunde bir yapıyormuş
Drny EcemaylaA mamada alıyor mu benegin. Bizimkide 6ay 7 günlük ek godaya geçtigimizden beri kabız. Katı ve zorlanak yapıyor. Mama+ meme gidiyoruz. 2 numara mamaya geçtik mama mı ek gıdamı bilmiyorum. 4 ayına kadar 7-8 günde bir yaprdı. Normal dedi dr hep ona. Ek godasının içerisine zeytin yagı koyuyorum hep. Bi süre muz patates vermemeye karar verdim. Bide kayısı kompostosu vardı yogurtla ondam verdim açıldı şimdi.
Canimincani EcemaylaA balkabağı, kabak veya gün kurusunu hafif suda pişirip verebilirsiniz. Aynı sorun bizde de var. İyi geliyor bunlar.
EcemaylaA Ben üç gün yapmazsa sıkıntı olur diye biliyodum burda ki annelerden biri yazmıştı orda okumuştum ama sizin söylediğiniz gibiyse sıkıntı yok o zaman teşekkür ederim
EcemaylaA Drny 6 aya kadar sadece anne sütü verdim sonra doktorumuz alerjik Bi bebek değil üç gün kuralı uygulama yavaş yavaş başla dedi muz verdim bende ondan sonra yapamamaya başladı bende muza ara verdim
Drny EcemaylaA bak bnmkinde balkabağıda güzel açıyo hatta bnimkinide. Yoğurtla karıştıranilrsin. Bnde 5 buçuk aydan itibaren veriyorum ek gıda. Rica minnet yediriyoruz
EcemaylaA Drny yoğurt cok sevmedi ya bende meyvelerle karıştırdım Bi kaç kez ama bal kabağını denemedim daha yarın yoğurdunu öyle vereyim 😊
EcemaylaA Canimincani dün gün kurusu verdim ama korkarak ishal yapar diye bu gün yapabildi kakasını belki onun sayesinde yapabildi bu aralar versem iyi olur o zman