Nerimanahsen_1 aaaa ne tesadüf benim kızımda öyle 6 ay 17 günlük zor zabdediyorum 🙄
Ne zaman altını alacam hanımefendinin ozaman yüz üstü dönüp emeklemeye çalışması geliyo yada ne zaman uykusu var uyutucam ozaman yapıyo ….
Kucak,ana kucağı oyun, halısı mama sandalyesi , puset hiç birşey fayda etmiyo hele mama yedircem mama sandalyesine alıyorum abbooooo sürtünüyo resmen kaydırıyo kendini kasıyo a… kaşınıyo kızım diyorum artık 🙄🤣
Yürüteç alıp almamakta çok kararsızım 🤔