Merhaba sevgili anneler 😇
Sizlerden aktivite konusunda fikir almak istiyorum.Bebeğim 14,5 aylık eğitici kartlar,legolar hikaye vs bu tarz aktiviteleri kesinlikle yapmak istemiyor.Uyanık olduğu süre içerisinde sadece benimle oynamak istiyor.Onu kucağıma alayım gıdıklayayım değişik sesler çıkarıp gümdüreyim birde saklanbaç oynamayı istiyor.Gelişimi açısından eğitici kart vs bir çok şeyi öğrenmesini istiyorum fakat kendiai red ediyor.Hikaye okumak istiyorum ağlıyor kitabı alıyor atıyor elimden. Dikkatini bu kartlara öğrenimini hızlandıracak aktivitelere nasıl çekebilirim?