ISILTAN çocuk doktorlarının bazıları yapıyor fakat normalde doğrudan göz doktoruna gitmelisiniz. Asıl muayene rutini 1-6-12 ay olarak yapılıyor. daha sonrasında doktorun gereğine göre. Rutin olanı 5 yaş veya okul öncesi olarak öneriliyor. Eğer kafanızda soru işareti varsa erken zamanda bir uzmanla görüşün. Tedavi sürecinin aksaması, uzamasına neden olabilir. Benimde kızımda doğuştan göz kayması var. Biz kontrollü olarak farklı rutin kontrollere gidiyoruz. Henüz gözlem aşamasındayız. Aylardır takip ediyoruz doktorumuzla