Gokcenin_annesi_2021 Kızlar bu sene ilk defa turşu kurdum birkaç bidon ve bunlardan iki tanesinin tuzu fazla olmuş bunun bir çözümü var mı?
beyzacmvrc Gokcenin_annesi_2021 suyunu biraz dökün su sirke vs ilave edersnz Ama hepsini açıp tuzuna baktiysaniz hava aldığı için üstleri kuflenecektir
ozlem5494 Gokcenin_annesi_2021 o zaman yemeden önce biraz suda bekletin öyle de tadı gider ama bilemedim aklıma başka bişey gelmedi 🤷♀️
beyzacmvrc Gokcenin_annesi_2021 hepsini dokmeyin çok fazla tuzluysa yarısını dökün yeniden su sirke ilave din
Prensagah Minel-inannesi aynen bakın çok mantıklı bende öyle yaptım eğer ki suyuyla oynarsanız bozulur üstünde barlaşır ama malzeme eklemek çok mantıklı 👍🤣
Zehra5050 Gokcenin_annesi_2021 yemeden önce suda bekletebilirsiniz , benimde biber turşusu sert olmuş yumuşaması için ne yapabilirim ki 😄
B1elf Zehra5050 valla önerimi bilmem ama bir miktarını dene bence 😂 kayınvalidem 5 lik bidona biber turşusu yapmıştı geldiği gün yedik sertti ben onu balkonda unuttum 3 gün kadar sıcakta bekledi 😂😂😂 yumuşamış şimdi çok lezzetli