Oğlumun huyu suyu çok değişti . 21 aylık olacak . Her şeye mızmızlanıyor istediği bir şey olmayınca ağlıyor asla sakinlemiyor . Artık nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum . Bir babasına sarıyor bir bana . Bir yere gittiğimizde sürekli kucak istiyor rahat bırakmıyor . Mesela oyun oynarken birden aklına bir şey geliyormuş gibi mızmızlanmaya başlıyor . Elindeki şeyi veriyor alıyorum verdikten sonra geri ağlıyor ne istediğini bilmiyor . Hem uzatıyor hemde geri ağlıyor . Bunları yaklaşık 2 aydır yaşıyoruz . Bu iki yaş sendromu belirtileri mi ? İnşallah öyledir çünkü daha zoru olamaz 🥲