MbkA Kızlar merhaba 7ay önce doğum yaptım . Dikişimde kızarıklık ve kaşıntı oldu bugün de beyaz bi şişlik var enfeksiyon gibi . Aynı durumu yaşayan var mı neden olabilir?
esamsun55 Bende de oluyor sürekli krem verdi doktor onu sürünce geçiyor sonra yine oluyor anlamadım gitti tekrar gidicem o yüzden ama ıslak bırakma sürekli kurula ondan da oluyor sanırım
MbkA esamsun55 Ben de ilk defa oluyor o kadar zaman sonra olmasına şaşırdım . Sizin doğum ne zamandı?
esamsun55 4 ay oldu ama çok sıcaktı doğum yaptığım zaman yoğun bakımdaydı bebeğim git gel terledim evde otursam bile terliyodum zaten sıcaktan kuru tutmak çok önemli o yüzden