Yeso11 Merhaba anneler, kızım 11 aylık ve bugüne kadar ne bir çorba ne bir yemek yedi. Elinde tutabildiği pankek, köfte gibi şeylerden ancak ara sıra yiyor. Hep emmek istiyor. Lan değerleri normal. Var mı bu durumu yaşayan