Hanımlar merhaba benim kızım 30 aylıkken tuvalet eğitimi aldı herşey gayet güzel gidiyodu zar zor öğrendi şimdiye kadar tertemiz yapiyodur takii 10 güne kadar noldu ne ette anlamıyorum sürekli altına yapiyo bana söylemiyor bile gerçekten kafayı yemek üzereyim bu süre gecici mı aranızda yaşayan varmi