Merhaba kızlar. Bugün prima premium care bez aldim geceleri onu kullanıyoruz. eve geldik açtım baktım desenleri farklı bezi açıp bakayım dedim malum molfix in yeni bezi gibi kötü mü olmuş diye sanki biraz daha incelemiş ve boyutu küçülmüş gibi geldi. Kullanan varsa yorum yapabilir mi? Bana mi öyle geldi acaba🤔