mehsima çalıştığınız kuruma doğum raporunuzu ilettiğinizde onlar gerisini hallediyor zaten. İzniniz süresince de belli bir ödeme alıyorsunuz. Sigorta girişiniz vs. varsa nasıl ödeme alamadınız? Hamileliğiniz- doğumunuz resmi olarak kayıtlara geçiyor, iş yerinde çalışan gözüküyorsanız ödeme her türlü almanız gerekiyordu.