Tugcekus Kızlar selam bebeğim 3ay 12 günlük şuan sadece tummy time yapıyoruz birde elinde daha henüz oyıncak falan tutması başlamadı sizce normal mi nezaman kavramaları tam başlıyor sizlerin nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz