Merhaba arkadaşlar,
Ben biraz geriden geliyorum😂 Bir önceki postlarımdan birinde bahsettiğim gibi balık pişirme probleminden dolayı aslında karar verdim airfry almaya. Sonra yapılan tarifleri falan gördükçe bayağı bir cezbetti. Tam almaya karar verdim ki şu iç haznesinin teflon oluşu beni bitirdi🙈 belki bazılarınız saçma gelecek ama hayatımda hiç teflon tavam tencerem olmadı. Evlenmeden önceki ailemde de bu böyleydi. Özellikle babamın eve sokmadığı iki şeyden biriydi teflon, diğeri de margarin🙈
Kendimi biliyorum en ufak bir çizilme ya da kabarma olursa kullanmaya eminim bırakırım çünkü özellikle oğlumu yemeklerinde kullanmak için alacaktım.
Şimdi size sorum şu ki; bu Air Fryların çizilme gibi bir durumla karşılaştığımız da yedek parçasını iç haznesini alabiliyor muyuz?
Diğer sorum ise bunların daha sağlıklıları çıkmış galiba çelik iç hazneli ya da cam iç hazneli olmak üzere hiç bunları kullanıp tecrübe eden var mı?
Şimdiden zahmet edip cevaplayan herkese çok teşekkür ediyorum❤️