Uyutanne merhaba bizde de aynı durum var oğlum 5 aylık . Dün ateşi oldu sonra baktım omuzlarında kızarıklıklar olmuş doktora götürdük, idrar kan enfeksiyon için bütün tahlilleri yapıldı, kanda enfeksiyon çıktı . Omzundakileri doktor önce alerji sandı sonra başka belirti olmayınca alerji ile ilgili üzerinde durmadı . Augmentin antibiyotik verdi. Bugün bir baktık ayak parmaklarında sinek ısırığı gibi su toplamış gibi şeyler, bacaklarında ve bacak aralarındada var . Tanıdığımız hemşire ona sordum el ayak hastalığı büyük ihtimalle dedi , şimdi ne yapıcaz şaşırdım antibiyotiği kullanmam mı lazım yoksa başka bir tedavi mi oluyor acaba . 2 gündür gündüz gece doktordayız