2boymommy ya illet vir durumdur eminim. Bu parazit hastalıkları biraz stigma galiba )) ben ve eşim de doğumu mğteakio uyuz geçirdik aman tanrım :(( çile idi.. ki çok hızlı fark ettşkx çok hızlı doktora gittik ve inanılmaz hızlı iyileştim ama beni o kadar huylandırdı ki, hem bir türlü kükürtlü sabunu bırakamadım en son artık balık puluna dönmüştü cildim. Delirmemek lazım, iyi bir hekim ve ilacın çözmeyeceği parazit sorunu yok hence :))))