aleyna2022- tatlım yanlış anlamada, güvendiğin bildiğin iyi bir hoca varsa okusun kuzumu, yani onlarda bilgili oluyor. Huyu böyle diyorsa kolik olabilir,bizim bir arkadaşın çocuğu aşırı ağlardı, 4 yaşına girdi inanır mısın o ağlama krizi hala ara ara oluyor.