Mommmmyyy bende 5 aylıkken yaptırdım. Genel antestezi ile oldu. İlk ameliyathaneden çıkartılırken çok kotu oldum. Yavrum yarı baygindi odaya geçince hemşireler uyursa daha kolay olur demişti. Geri uyuttum. İlk çişini tam narkozu atmadan yaptı ama yinede ağladı. İlk çiş zor oluyor. Ayilinca karnını doyurdum. Kusarsa taburcu etmeyeceklerdi
Çok şükür oğlum kusmadi. 2 saat daha gozetimde kalıp çıktık. İlk gece ağrı kesici verdim biraz zor oldu ama ikinci gün gayet rahattı. Ne kadar erken o kadar iyi