Hlmeoner Oğlum 2 aylık . Sürekli hapşırıyor ve ara ara öksürüyor. Burnunu açtık. Ateşi normal. Bende aynı şekildeyim. Benden mi geçti acaba ? Sürekli emzirmem gerektiği söyleniyor . Başka ne yapmam lazım .