iremceyhann Merhaba 9 aylik bir erkek bebeğim var kızlar hala hicbir dişleri çıkmadı hiç bir belirti yok ne yapmam gerekiyor en geç nezamn çıkar ilk dışı
Minikkuzum1999 iremceyhann Benim oğlum da 9 aylık dişi çıkmadı daha her bebeğin ki farklı oluyor bence çünkü kızım 8 aylıkken çıkarmıştı oğlum biraz gecikti gibime geliyor
durukusunannesi_ iremceyhann 10. Ayında patladı benim kızımın da ilk dişi. Şuan 11 ay20 günlük 3. Diş geliyor böyle de çok zor oldu arası yakın yakın zaten yemiyor doğru düzgün bir de diş iştahsızlığı çekiyoruz 🥲
Elif0636 iremceyhann benimde 9 buçuk aylık bir oğlum var bizimde hiç dişimiz yok doktora gittik genetik bir durumumuz da var babadan o yüzden gittik 1 buçuk yaşına kadar normal çıkar daha annesi gözlemleyelim dedi yani endişelenmeyelim😊