Bebegimde çoklu gıda alerjisi var 1aydir emmek istemiyor uyurken emiyor sütüm çok az mamayı biberonla içmiyor tadı kotu diye ne yapmalıyım bilmiyorum. Yeniden emsin istiyorum ama gerçekten çok az sütüm uzun süre emmedigi için akşamları sağıyorum 1 kere uyurken biberonla iciriyorum. Gündüz sağmaya vaktim olmuyor asiri huzursuz. Ek gıda yemesinde sorun olmuyor genelde ama onla yeterince sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Mamaya bari nasıl alıştırabilirim. Aptamil pregomin kullanıyoruz bebek 7 aylık fikri olanlar yazarsa çok sevinirim