Merhaba kızlar 2 aylık bebişim var ben narin yetişsin herşeyden hasta olsun istemiyorum eşim de tam tersi çok pimpirik annesi öyle yetiştirmiş sırtına ter bezleri koyarak büyütmüş hasta olmaktan çok korkar hava azıcık essin dışarı çıkmaya korkar . Şimdi ben çocuğu dışarı çıkarmak istediğimde soğuk çıkmayalım diyor çocuğun üstünü sürekli kat kat örtüyor gece uyuturken yarım kundak yapıyorum çocuk hafif terliyor ama üzerini değiştirmiyorum uykusuna devam ediyor ona kızıyor çocuk hasta olacak diyor veya üzerine 2 damla süt damlasin üzerini değiştir diye tutturuyor kafayı yicem 🤦🏼♀️ beni annem çok rahat büyüttü hayatımda hiç terledim diye üzerimi değiştirmedi üşümemden korkmadı çok şükür bağışıklığım çok güçlü çocuğumda böyle olsun istiyorum sizler nasil büyütüyorsunuz bu konuda fikriiniz nedir?