15 günlük dün öğleden beri benimki de aynı durumda dün gece çok zor geçti bugün yorgunluktan uyudu sanırım çok şükür. Ama hala kaka yapmadı… bir kaç güne kadar normalmiş sanırım olabilir diyorlar ama yine de çok canı yanıyor insan üzülüyor. Probiyotik kullanıyorum zaten düzenli ama yapamadı maalesef