Nazlim_Gul Kızım tüm gün çığlık atıyor, durmadan bağırıyor Sesi kısılacak sonunda,, bu normal bişey mi?? Bi şikAyeti de yok bence banyo yaptık, giyindik yedik Yoruldu yatdı resmen, anlamadığım sorun mu var acava yoksa yeni yeni keşf etti mi sesini
Evaninanasi Nazlim_Gul yok yok gayet normal. Sesini, çığlığını keşfetmiş 😂 bir süre kulaklarınızın pası silinir artık 😂
Tubi97 Nazlim_Gul Ben de dünden beri bu konuyu araştırıyordum. Yalnız olmadığımıza sevindim. Sürekli çığlık atıyor benim kızım da
Sabinakh Bizde 4 aydayiz.Hep mutsuz huzursuz tek babasini gordugunde mutlu oluyor.Ne istedigni bilmiyor desem tam yeri,uykudan ciglii cigliia uyaniyor,ve yorulama kadar agliyor,susturamiyoryz
Snglkargc_0107 Nazlim_Gul sesini keşfediyor mutlu oldukça daha çok çığlık atıyor ben daha çok mutlu oluyorum ☺️
Sumeyrakarakurt Canım öncelikle sanırım normal çünkü benim kızım da aynısını yapıyor ve yaparken zevk alıyor resmen. Bir de tecrübeli anneler mama reddi kaç gün sürer kahrolacağım üzüntüden sanki açmış gibime geliyor. Sizin mama ya da meme reddiniz ne zamanda bitti
Vldn0212 sevdanurikramurat benmki uykuda da emmeyi bıraktı daha 3 ay 7 günlüğüz ne yapacağım bilmiyorum sağıyorum ama emmedikçe sütüm de azaldı gitti iyice