gamzeomur1 Nsr123 bende Ankara’da oturuyor um aslından depremde Ankara’ya geldik aslen hatay lıyım bebeğim sütüm kesildiği için ihtiyacı var
gamzeomur1 Nsr123 etimesgut’ta sincan arası batı adliyesinin ilerisi tam bilmiyorum ama 12.cadde diyorlar
gamzeomur1 Teşekkür ederim şuanlık alacgım biri var diğer ihtiyacı olanlara verin siz, ilginize teşekkürler