ZeytinpekmeZz
Simdi genel olarak icerigine baktim, ve hepsi dogal degil. Anlatilan kadar masum hic degil.
Iceriginde sodyum benzonat varmis.
Ve bu cocuklarda hiperaktivite, astim kurdesen dolasim sinir sistemine zararli oldugu belirtiyor.
Ve dahasi, bagisiklik sistemini de baskiliyor.
Benim kizima 6 ay once itp tanisi,( bagisiklik sistemi ile ilgili bir rahatsizlik ) konuldu.
Ve kizim yasitlarina gore cok daha az hastalanan, hic yuksek atesi olmadigi halde.
Ben bu damlayi o zaman kullansaydim, bilmeden dogal diye kizimi aslinda zehirliyor olabilirdim.
Ben hep bunun bilincini anlatmaya calisiyorum.
Bebeklerinizin ne gibi rahatsizliklari olacagini kestiremezsiniz. Dogal diye bitkisel diye gereksiz seyler icirmeyin. Bunun bunyesinde nelere yol actigini kisa vadede goremezsiniz.
Her bebek uyumuyor. Her anne uykusuz kaliyor.
Zaman su gibi geciyor, kizim neredeyse 2 yasina basacak ve yenidogan zamanlari hala dün gibi.
Bu gibi damlalar yerine uyku duzeni olusturun.
Benim kizimda ise yaradiysa, tuuum bebelerde yarayacaktir.
Bircok annede bu istikrar yok ama ne yazik ki.
3 gun deniyor, 4.gunde hemen ilac yollarina basvuruyor.
Vallahi kiziyorum. Cinku uzuluyorum bebelere.