Senaypoyraz 10 hiperaktivite teshisi 10 aylik bir bebege konulmuyor.
Hemen hemen her bebek cok hareketli canim.
Benim kizim da uykusuzdu, cok zorlandim.
Ama herseyin bir yolu vardir. Senin de denemedigin cok sey, yaptigin com yanlis var ki, uyku sikintisi yasiyor.
Hemen ilaclar, damlalara basvurulmak kolaya kacmak olsa keske sadece.getirdiklerinin bir de goturdukleri var, yazik bebelerinize