Bebeğim yoğunbakımda olunca 6 gündür sürekli sağmaktan makina meme ucumu çok büyüttü. İki gündür emzirmek için veriyorlar günde bir kere ama yavrucum çok zor alıyor. Hemşire yardım ediyor yoksa ben beceremiyorum 😔 ama inş bir kaç güne yavrum çıkacak. Evde nasıl yapacağım diye endişe içindeyim. Doğduğu ilk gün çok güzel emiyordu meme ucum normaldi. Makina böyle yaptı ama küçülür mü? Yoksa bebeğim alışır mı? Benim gibi olan var mı? Ne olur bir akıl verin