İlk uyku tulumunu lcw dan almıştım. Şimdi andy wawa aldım beğendim bunu da. Yün olanı bilmiyorum ama terletme durumu tog degeriyle ilgili olabilir ben kışın 2.5 tog kullanıyorum. 20-21 derecede atlet ve pek kalın olmayan pijama takımıyla giydiriyorum.