Merhaba yorgun ve güzel anneler. Uyku konusu hepimizin ortak derdi olduğundan ve uyku eğitimi konusunda çoğumuz gelgitler yaşadığımızdan daha dün bir eğitim tecrübem olduğu için yazmak istedim. Öncelikle şunu söyleyeyim eğitim aldığımız kişi dünya tatlısı ve ilgili birisi ama isim vermemeyi tercih ederim. Çünkü ben eğitimi 6.dakikasında bıraktım yapamadım. Benim kızım kucakta sallanarak uyuyor, benden başka kimsede uyumuyor, bazen uyumamak için o kadar direniyor ki çığlık kıyamet oluyor ortalık. Dedik ki eğitim deneyelim üstelik arkadaşımın da eğitim aldırdığı birisiydi.. ben işte hazırlamıştım kendimi ne kadar ağlayabilir ki işte bu onun için en doğrusu işte kararlı olcam falan,. Odaya girdik yatağa koydum ve sadece 6 dk dayanabildim o ağlayış ve çırpınışlarına. Annelik içgüdüsüyle kucakladım bebeğimi. Orada bitirdim eğitimi.. Bu arada ortalama 50 dk demişti 50 dk ölürdüm o odada. Neyse hemen aldım mememe kızımı zaten direkt uyudu o ağlamanın ardından ve ben ilk kez memede uyuttuğuma pişman olmadım. Uyku dosyasını dün böyle kapattım. Bir gün ikimizde mışıl mışıl uyuyacağız o zamana kadar o minik beden ne isterse öyle olsun dedim.
Her eğitim böyle olacak diye bişey de yok ki eğitimi veren kişi gerçekten beni çok rahatlattı hatta ücretin bir kısmını da iade etti. Belki zamanla destekleri azaltarak desteksiz uykuya değil ama düzenli uykuya geçeriz. Bu benim deneyimim kızlar her bebek ve her anne farklı.. belki benim bebeğim çok tepki gösterdi belki benlik değildi bilmiyorum.